Wednesday, November 23, 2011

MY NEW SEMESTER. how was it??


Assalamualaikum...;)




Hari pertama masuk UiTM. Frankly speaking, I’m never register as a new semester student selewat jam 4 setengah petang! Gila sempoi aku gerak cam ciput2 bab 1 hahaha. Tapi Alhamdulillah sempat juga aku daftar. Ecehh..sekali ada yang baca pastu cakap kat aku “eleh, aku daftar pukul 6 setangah petang pun boleh lagi”.  TAPI aku nak bagitahu hangpa suma yang aku MEMANG TAK PERNAH DAFTAR LAMBAT TAHU?! Sebab before this aku datang awal pagi! Hehe.

Aku daftar course haritu hari sabtu lepas. For sure esoknya iaitu hari ahad takdok kelas kan? So what do you expect my feeling on that day? MEMANG BORING OK! Dah lah takde geng. Malam sabtu tu bercadang nak menegok Hindustan. Tapi tak jadi sebab takde subtitle English. ADEKEPATUT?? Terus tido dah lepas tu.

OK. Hari Isnin dah start kuliah dan hari Isnin juga merupakan Hari2 Formal Sedunia. EH? Betul ke? Tapi yang pasti hari Isnin memang wajib pakai baju kurung kat UiTM ni. Kelas start pukul 10.30 pagi dan kelas-kelas seterusnyalah. Tak kan nak cite sume.hehe. Tapi yang paling aku suka, belum pun sampai seminggu dah ada dua kelas cancel dah. Heaven2. Hak3 :P

Semua subjek untuk sem ni boleh dianggarkan 88.88% dalam bentuk pembacaan dan yang 11.12% lagi dalam bentuk pengiraan. I’m I right senior?? HEHE. Untuk subjek LAW sahaja lecturer nya dah suruh spend about 32 hours a week to reading, reading, and reading then memorize. Adehh..terhad lahh waktu aku berfoya-foya lepas ni. Or maybe takde langsung! HUHU. Lagi satu, aku baru nak buat azam tahun baru untuk mencari cinta. Tapi hampehh bila lecturer tersebut cakap gini “ SILA PUTUSKAN SEMUA HUBUNGAN ANDA DENGAN SEMUA! GF/BF ANDA to SCORE ‘A’ ON THIS SUBJECT OTHERWISE YOU FAIL!” Makkkkkk!~ mengugut! Haha. Habislah azam baru aku. Tak kesampaian pulok! Hahaha.

Ok. Itu saja kot cerita untuk new sem aku. Kalau de pape lagi nanti aku cite. BYE!
~peace~

12 comments:

... said...

nek fiza aq x bole putus la..he's my husband..not my bf..ececce..phhuuii..hahah

FizaFizz said...

haha...pooorrdahhh! kim salam abe Bruno Mars tu ea? hehe :P

Akulah Pak Lan said...

Mesti lecture tuh single lagi, tuh sebab dia cakap mcm tuh

justcallmehanim said...

cancel mmg heaven jgn kene GANTI ! huahuahuha :(

ILA SYAMILA ♥♥ said...

hai fiza hot ! ahah. good luck for the new sem ! ;D

Akim Iqbal said...

Aiseh, gud lcuk belajaq tu. jangan tinggai solat. hehehe

FizaFizz said...

@paklan : haha..kot la

@hanemso : hoit! JANGAN GANTI!! :p

@Akim : insyaAllah..tq2 ^^

Mysara Ab Rahman said...

business law ke?
gud luk ek..
tough sbject tu...

|ShaChaPe'ah| said...

is it 88% je?akk rse cm 99% je..hehe
xpe..fiza bace je..klu xboleh ape lg..bawak la "kanak2 ijau" masuk sekali nnt..hahaha

sea_lavender said...

sye lg awl kena dtg kampus~~
mnunggu kehadiran adik2 bru~~ngeee

izuddinrahim said...

ceh nak maencari cinta. fuiyohhh~ haha


baideway, mane gambar baju kurung? =P

Soffeatul Raunaqiah said...

hahaha. First day meaning intake baru ke yang? Leave bercinta nanti,pas kahwin, lebih manis :) haha. Goodluck with your new sem dear :)

p.s just followed you hun :)

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥