Saturday, July 30, 2011

Korang rasa korang hebat?? hebat sangat?

Assalamualaikum...;)





Sedang aku berblogwalking tadi aku terjumpa something yang sangat menarik bagi aku. Sebelum tu aku nak tanya korang ada tak orang terhebat dalam dunia ni? 
Ntah...kalau korang tanya aku balik pun aku tak tahu jawapan nya apa..hahaha tapi aku nak korang cuba faham kan apa yang cuba disampaikan dari petikan ini ya!




Bloehkah adna bcaa pteikan ini? Sbeerannya, smeua oarng bloeh bcaa. Brsadaerkan kpaeda kjaian di Uienrvstii Cmabridge, utnuk mmbecaa ssuetau, ssnuuan hruuf tdiak pniteng. Asklaan hruuf ynag partema dan trkheair dleitakkan di tmpeat ynag bteul, siapapseun bloeh mmebcaanya. Ini mennukjukan batepa hbaet dan cgginahyna oatak ktia.




Haaaa..korang dapat baca tak? mesti dapat kan? Maknanya korang hebat! Walaupun penulisan dan ejaan tu tunggang langgang macam tu sekali pun korang still boleh membaca dan memahami isi dia kan? TAHNIAH! korang HEBAT! (termasuk aku)
hahaha..




~peace~
;)

















7 comments:

Anis Adila Aris said...

woooo...saya hebat sebab sy boleh baca!
tp knp sy susah nak bace bahasa rempit ye...kiki

Akulah Pak Lan said...

Paklan memang hebat..sekian

PeRmAtA bIrU said...

hahhah.. yeay!!! saya hebat...:)

Aisyah Aina said...

betullah..memang hebat :)

kembatolo™ said...

untunglah dapat baca. hahaha

kaizen said...

ahaha.. otak manusia mmg HEBAT!! byk lg yg kite x tahu pasal OTAK kite ni kan??

latest entry Jangan SPAM kat BLog orang lain & Urban : Camera Paling CANGGIH

abah khalisha said...

A'ahlah...abah boleh baca lah..hehehe

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥