Thursday, June 9, 2011

waktu baby

Assalamualaikum...;)


Aku nak tunjuk gambar masa aku kecik2 dulu!!..

















Comel tak?? comel kan? TAKDE KENA MENGENA dengan aku pun sebenarnya!! hahaha
plus, ni boy la..hehe
just nak cakap COMEL GILAAAKKK! geram wehhh.!!















note: perasan tak post aku ada dua? atau double?? aku pun tak pahamm! lantak la..hahaha..
: gamba di atas ialah gamba anak buah kawan saya..hehe..

6 comments:

Akulah Pak Lan said...

tomeinya...rasa nak gigit

kembatolo™ said...

laki ke pompuan neh? haha.

*konpius nak komen entry mane satu. ha ha

HaNa Hani said...

cehh...
ingat betul2 dah tadi
haha

RevVING NOTES said...

Hello baby comel~ hello~! (^_^)

Siapa nama kamu?

Far8 budak baik said...

fizz fiizz...aku tahu aku tahu..
kau nk cakap yg kau nk kawen awal kn..
nak dapat anak awal kann..
cakap jelah..hahahaha =p
aku nk kawen dah nnti..hahaha
kau bola lagi..

FizaFizz said...

@paklan: the baby was not pink ok..nape nak gigit?? haha


@kembatolo : lelaki la..


@hana hani: hehe..nape? comel cm sy ea? kih3 :P


@revving : erkk..sy pn x tahu nma dia apa..haha


@far8 : walaweii kau, jauh ko pk ek? da budak ni comel aku puji la..hehehe..owhh,, nk kwen da? congratz..:)

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥