Monday, May 9, 2011

Kosong?? Hadohaiii bikin panas betul laahh!

Assalamualaikum..;)

Ishhh..nak tahu tak apa yang buat aku panas je ni?? Ni haa

11111
11111
11111
11111
11111
11111
11111
11111
11111111111111111
1111111111111
1111111111
1111111
1111
11
1




Aku tak tahu lah da kenapa benda alah ni jadi macam ni..Awat kosong tiba2 nih?? Hari tu ada juga jadi macam ni tapi lama2 ok dahh..Haa sekarang ni jadi balik.Puas dah aku dok mengodek2 nak betulkan balik tapi tak betul2 juga ni..Aku dah refresh la relond la sign out balik la..semua da buat tapi camni gak!..huhu. Mana la wehh semua blog2 yang aku follow??! 

Atau benda ni dah selalu berlaku? Ke tengah upgrade? Atau aku ni yang lampi kot tak tahu nak betulkan balik? Kepada yang senior2 tu sila lah tulun adik junior anda ini ye..Entah2, perkara ni kecik je kot korang leh settle kan ATAU aku je yang kecoh2??

TULUN! TULUN! TULUN!










12 comments:

Athirah Medan said...

Aku pun selalu kena macam ni. tapi aku tak tau macam mana nak betulkan. Ce campak lappy kau. konfem, konfemmmmlah elok.

FizaFizz said...

tuu diaaaaaa senior blogger aku dah smpai mau jd hero!.hehe..ehh2, cmpak?? smpai hati! bhahaha..

then, camna leh sihat balik der??

Athirah Medan said...

Banyak lah kau. HAHA. Aku mana reti bila masalah cenggini timbul. Sekarang pun aku tgh alami masalah yg samaaaa. huwaaaaa.

FizaFizz said...

huhu...tawakal je la..esok2 ok da kot..huhu

Nini Mohd said...

take ape2 la nih. kadang2 memang selalu jadi camni.
try refresh, lepstu mesti ok.
biasa saya buat camtu jugak. ;)

scya lollita said...

guna acc ape ? tukala googla account sbb if im not mistaken nnt google hnye akan allow blogger guna acc diorg je . sape2 yg guna email yahoo mgkin blog nye akan didlte

Akulah Pak Lan said...

happen to me just now..but temporary only..
refresh then OK..

FizaFizz said...

~Nini Mohd: OK2..da sihat balik da dashboard kesygan nihh..thankz kerana prihati..huhu :)

FizaFizz said...

~Scya Lollita: i rasa i guna google acc..

~OreO HitaM: owh..really? mine pun da ok da..hehe

syafeeqa said...

aku sokong TIRAMEDAN.!

ko campak lappy takk pun campak berokband....

aku ghase kes x de line ni weyhh.
aku pom pernah jadi gakkk..

FizaFizz said...

huhu...campak pulok?? x sanggup!! haha..dah ok dah ni piqa..hehe :)

Athirah Medan said...

Siriyesly sampai sekarang dashboard aku ZERO. Nak nangis

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥