Monday, May 9, 2011

Ku Menunggu :'(

Assalamualaikum...;)


Saya ingat lagi waktu pertama kali saya jumpa awak, saya tengah duduk-duduk dengan kawan saya masa tuh, awak pun ada masa tuh, awak teman kawan awak pegi jumpa awek die . Dari situ laaa saya kenal awak, time tuh saya sikit pun tak pandang awak sebab saya baru putus cinta. Malam tuh saya terima msg dari awak, awk nk kenal dengan saya, saya terima tuk berkawan dengan awak. Lama kelamaan awak melamar saya tuk jadi kekasih awak, saya terima awak walaupun saya tak dapat lupakan kekasih lama saya .


Awak bersabar dengan saya, awak baik sgt dengan saya, mcm-mcm awak buat tuk saya tapi akhiranya saya buat keputusan tuk putus dgn awak . Lepas dari hari tuh saya dah tak jmpe awk lg . Beberapa tahun kemudian, saya sedar saya sebenarnya syg kan awak , saya rasa saya tak kn jumpa lagi org mcm awk . Saya tak pernah putus dengan cerita pasal awak dekat kawan2 saya . Suatu hari ditakdirkan saya berjumpa dengan awak secara tak sengaja, saya sgt gembira awak ! tak terkata ! At least awak senyum kat saya . Mulai hari tuh saya nekad tuk tegur awak bila saya jumpa awak, yesss ! mmg saya jumpa awak lagi, sejak hari tuh saya selalu berhubungan dengan awak supaya awak tahu yang saya masih sayangkan awak . Tapi saya sendiri yang kecewa, awak dah BERPUNYA ! 


Awak, saya sangat sedih bila saya tahu. Saya amik risiko, saya tak kisah saya tetap menunggu awak ! Kita keluar sama-sama. Saya sedih saya cari awak . Awak tak putus2 bagi nasihat . Tapi awak , awak buat saya menaruh harapan kat awak. Awak kata cara tuh wat awak rasa dihargai ! okay ! saya happy lagi !
Tapi awak saya tahu saya memang tak kn ada tempat lagi kat hati awak . saya nak awak tahu saya menunggu awak . Saya tak pernah sesal kenal ngn awak, awak laa yang terbaik diantara yang terbaik. Saya tahu saya tak kn berpeluang bertakhta kat aty awak balik sebab saya sendri yang menghancurkan nya . Tapi masa tuh saya tak bersedia lagi .NOW ! saya tahu saya nak AWAK je dlm hidup saya .
saat itu terngiang2 lagu KU MENUNGGU by rOSSA ! yesss ! saya menunggu awak putus dengan kekasih awak !



* CERITA SEMATA-MATA*
*BOSAN TAK ADA KEJE*



tugas aku?? COPY PASTE!! bhaha..
da dapat permission ok! ;)
hehe,,xde la just what to share with u all!

~peace~

7 comments:

Laluna_Semalaman said...

akak ingt tol2 la tadi ... hehehe. besh citee nye, cam lagu rossa tuh. aku bukan la untuk mu.

OreO HitaM said...

Ye ka copy n paste?

p/s: tak payah jwb soalan ni...hahaha

FizaFizz said...

~Laluna_Semalaman: hehe..kalo jd kat diri sendiri mmg x tahu la nak ckp apa..sedihh kot..huhu..aah best kan cite ni tu yg nk share..:)

~OreO HitaM : lalalalalalala~ :P

hanemso said...

sedih mak bace ! hehe

ain dzaya said...

DUN GIVE UP DEAR :))

FizaFizz said...

~hanemso: hehe..meleleh da air mata mak ye nokkss? :P

~ain dzaya: heee..;)reka je ni ain..huhu...

|ShaChaPe'ah| said...

adoii la..nie da cm kesah akk..
sdey wooo...tp xpe..takdir kn tu:)

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥