Thursday, March 22, 2012

Reduce stress cara aku


Assalamualaikum...;)


Selama study week, aku membaca subjek kesayangan ecomal aku tu. Tapi lama-lama baca jadi boring and mengantuk. Maka ni la hasilnya. HAHAHA








OK yg ni kasaq sikit siap ada pocong. lalalala~

Buku ni banyak sangat ruang. So, aku conteng lagi bagi penuh supaya dapat menambahkan lagi effect ecomal. Pfft~

Aku ada lagi dua paper untuk final ni. Wish me luck guys! Subjek semua tough2 kot. Huuuuu. Ok ni je la yang mampu aku update untuk hari ni..hehehe. Babai! ;)

22 comments:

Aril Azri said...

Hahaha..klaka la you! Siap ada pocong bagai..hahaha!

FizaFizz said...

pocong tu khas buat you. duk sorg2 kat uma kan?? lalalalala :P

Akulah Pak Lan said...

Cis! Pocong!
Mentang2 la aku dah dok kat rumah sewa ni sensorang..mana la p housemate aku ni. Dah sebulan tak balik

FizaFizz said...

haaaa..eloklah tu.dua2 duk umah sewa sorang2..hahaha.

kaizen said...

terbaik....

*org ltak nota u ltak pocong hahaha

azalia hjsalleh said...

nakal budak ni nakal !!

izuddinrahim said...

kesian. meroyan study sampai jadi camni. ish3

cg4dis said...

hahaha...same like me. kadang-kadang orang cakap buku study dah mcm buku komik.

izyantyPersonalTaste said...

comel arr lukis2 semua tu..jelous arr ngan org ada bakat melukis he3..

farhan said...

haha..ada pocong pulak...

Syafiq Rosli said...

hehe..ni klas melukis ke..

Unknown said...

terbaiklah..hehehhehe

|ShaChaPe'ah| said...

haha:D ade skill melukis nie..shld take AD la..bkn banking..hehe;p

ecomal better than law n BO..haha:D

cira nd said...

hehe patut tengok kat bilik wah semangatnya stdy...
kalau lalu je nampak tgh stdy.. hehe fokus buat ni rupenye :D

FizaFizz said...

cira : ceitt...ni time study week la, study week akk takde kt bilik. hahaha.

Just Mini Love said...

ieyza pun diploma in baking... tapi awak sem berapa ye ??

FizaFizz said...

sem 4. sama ea? haha. goodluck! ;)

[sutera kasih] said...

ini dh kes boring sgt ni hehe

Just Mini Love said...

aah.. same2.. yeah! dah holiday.. hee ^^

syakirahmn said...

amboih,penuh setiap sudut haaa. haha

Wawa T said...

ok gak melukis instead tidur.. pandai u draw..

ainul.zmrs said...

gdluck untuk final fiza jg.hihi

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥