Thursday, January 12, 2012

Assalamualaikum..;)



Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya telah membuka blogshop. Hehe. Dekat sini ceq akan jual macam-macam. Tapi for the first stage of the business, I prefer more to sell tudung! HEE.
Tudung yang ceq ambil dari supplier semua cantik-cantik dan pada sesiapa yang dah mula nak memakai tudung bawal semula, jangan risau ceq ada menyediakn tudung bawal dian pelangi. Tak kenal siapa Dian Pelangi?? Meh sini ceq kasi kenal sama itu Dian Pelangi. Dia ialah fashion stylish di Indonesia dan mencipta satu fenomena baru dengan pemakaian tudung bawal yang unik! Macam mana?? Macam ni…




Aku sendiri tak pandai pakai! Haha. Tapi member aku dah pakai and serious cantik! Hehe.

So, pada girls yang berminat nak memiliki tudung bawal Dian Pelangi ni silalah PM saya ye.

I will update all the colours available, prices and others soon! ;)








Name:




num phone




Email Address




Address




Kod item




Quantity










No comments:

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥