Thursday, January 12, 2012

Sebab-sebab aku tanak buat tutorial shawl on youtube



Assalamualaikum...;)



1.Sebab dah ramai sangat dah buat, dah macam-macam orang duk lilit-lilit macam-macam tudung.


2.Suara aku tak sedap, orang kata macam karton. Hahaha



3.Nanti mula la org duk kata gini :

“eleh, orag nak bertutorial, dia pun nak jugak”
“ishh, dah ada ramai yang buat tu dah lahh, awat nak tambah lagi..semak tahu?”
“eh, pesal muka kau plak ada ni??”
“wahhh….comelnya dia” yang ni saje tambah..kih3 :P

4.Yang laki tuh mula la busybody nak tengok padahal bukan nak pakai tudung pun. Pehal ntah depa sibuk-sibuk nak tengok. Takde privacy betui la. Aku nak share kat pempuan2 ja. Tapi kalau dah masuk youtube, macam-macam orang leh tengok. Tanak akuhh..keh3.


5.Buat ape nak buat tutorial ‘shawl’ sedangkan dah ramai start pakai tudung bawal balik?? Kan? haha

#random je nih. Tapi nanti jangan terkejut lak kalau ada youtube aku buat tutorial shawl..kahkahkah! XD

15 comments:

Dhia BellamiZam said...

nk doodle jgk !
header aq mne?heheh

FizaFizz said...

aku tak pndai buat la nok..haha!

Nurul ain said...

a'ah kan, sekarang banyak sgt tutorial... **orang cantik buat tutorial confirm cepat tip top... tak percaya? cuba fiza buat... heheee :p

Akulah Pak Lan said...

Ala buat la tutorial, i teringin nak belajar pakai shawl *gedik*

ila said...

ala suare cm kartun ape nyer.
mesti sore comell sgt kan.

Cik Bulat said...

haha. nice entry ! terbaek. tapi memang apa yang ditaip ni 100% betol. HAHA

ILA SYAMILA ♥♥ said...

haha fiza tak buat tutorial pun fofiler jugekkk ;D

|ShaChaPe'ah| said...

betul la..
skrg da kuar tudung bawal balik..
hehe;p

azalia hjsalleh said...

hahaaaaaa chumel doodle..
awok pakai shawl apa pun ttp chantik
it's nice to share

~eZmALiZa~ said...

fiza yang cantek,

kite setuju dgn setiap point yg fiza mention dalam entry nie...absolutely correct! :)

FizaFizz said...

thanks semua! mknanya point no.2 pn betul la ni ea?? hahaha :P

amier azrul alias said...

suara kartun?
kehkeh

Anis Adila Aris said...

dulu pernah buat tapi dah del semua video.. tbe2 malu...haha

Izzul Amir said...

takyah buat tutorial shawl, jadi vlogger terus n_nV

cik nana said...

: eh suara katun pun comel watt.. hihi ;)

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥