Tuesday, March 15, 2011

nak buat amal sekejap..hehe

Assalamualaikum..;)




Hai korang! tgk2 tjuk uh! x bleh blahh laaaaaaaa..HAHAHA ;D
ok. sebnarnya aku nk luangkn masa aku kejap tuk menjenggah dan melihat blog2 follower2 aku yg terbaik n tersmart lahh sbb memfollowkn diri korg kat dlm blog buruk busuk aku nih..huahuahua..:P

Bukan aku x pnah jengguk korg punya blog tp ada sesetgh tu TAK bg url blog diaorg. So, agak ssh lah utk aku melawat blog2 mereka..sorry oke!! :)

Jadi, korg bg ea url blog korg! kat sini or kat shoutbox! 

* memandangkan follower aku sikit, aku ada byk masa nk tgk blog korg sume..hehehe...*bajet hot jek aku nihh..haha
INGAT!
bg url blog korg!!! 
peace~ :)


6 comments:

Nurul Taqiah Mohd Talib said...

http://sayepunyer-nurul.blogspot.com/
ni hah!haha...
follow lah mek! :)

Betty Latif @ BL said...

hi there =)

http://bettylatif.blogspot.com/

jalan2 lah kt blog yg x seberapa ini..

FizaFizz said...

ok.i will.insyaAllah..hehe..;)
thankz korg!

Along said...

breakfastonmonday.blogspot.com =)

FizaFizz said...

baik along! :)

Super Active Hard Worker said...

wanigagah.blogspot.com

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥