Friday, September 23, 2011

Layak ke Aku Bercinta??

Assalamualaikum...;)



"Aku tak rasa aku layak sebab aku bukan sang pencinta yang mencintai dengai sepenuh hati, sebab aku punyai kekurangan yang maha besar dan tak layak untuk dicintai, sebab aku hanyalah insan biasa yang tidak terlepas dari melakukan dosa dan kesilapan."

TAPI!




Tapi kalau aku tak layak
kenapa si 'dia' hadir?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa sayang?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa cinta?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa sedih?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa bahagia?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa rindu?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa terharu?

Tapi kalau aku tak layak
kenapa aku ada rasa kehilangan?




Allahu a'lam






"first time beremotional dalam blog"
okbye!
:')




rabun?? sila click! ;)




~peace~





13 comments:

ila said...

kaka chumil in love ea?

ILA SYAMILA ♥♥ said...

haha cinta dgn Allah tu pun cinta jugak peee :D

FizaFizz said...

@ila : kih3..no lahh saje, tgh boring :P

FizaFizz said...

@ILA SYAMILA : yes! Always! ;)

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


semua org layak utk bercinta dan dicintai. yg penting, kene la jumpa jodohnya dulu. kalo bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi :-)

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Nuralyn Zakree said...

Nice entry. Suka sangat >.<

kembatolo™ said...

ni kena penyakit ape? tak jumpa cari ubat eh? hahhaa

FizaFizz said...

@ BLADE EDGE : Waalaikumusalam. thanks bg pendpt ;)

@Nuralyn : yeke? haha..tq ;)

@Kembatolo : ini kena penyakit stress yg takde ubat! kah3

Akulah Pak Lan said...

Orang yang hatinya mari pun akan menyimpan sedikit rasa sayang dalam diri, ni kan pula orang yang penuh dengan rasa sayang.

Bukan kita yang menentukan kita layak untuk sesuatu, tetapi tindakan kita untuk melayakkan kita untuk sesuatu.

eh apa yang aku merepek ni

kbai

cira nd said...

hehe ayat dramatis

FizaFizz said...

@Paklan : ececehhh..awat hang tak kawin lagii..:P

@Cira Nd : hehe..tu la pasall..ikut Cira la nihh heh :P

Dhia BellamiZam said...

"tapi kalau..."
"kenapa...."
heh pnt aq bace..
kemain jwang ko ea...

Anonymous said...

tapi kenapa perlunya cinta???

every human beings need love and the first human beings which is adam and hawa pon bercinta jugak..so jgn ragu2 dalam cinta..sebaik-baiknya carilah cinta daripada laki2 yang boleh membimbing kamu ke jalan yang benar. :D

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥