Monday, December 27, 2010

kembar ke? klon ke?

Assalamualaikum..;)


Hehe…nk cite something nihh
Aku ade knl someone yg agk bykk la persamaan aku dgn die..
Hehe,,,kite berdua pn rasa mcm terkejut pluss nk pitam dgr persamaan yg kite org ada..*sbb byk!
Firstly,,dari segi nama kiteorg,,cam nama aku nur hafizah bt jamaluddin,,nama dia plak hafizah bt shamsudin CUMA NAMA AKU ADE NUR JE KT DPN
Nama ayh pn seakn akn sama! Blakng Din!! Haha XD
Kalau nk kate umor pn sama,,mcm biasa jek kn,,x heran pn,,hehe
Lahir bulan February yg pasti die lebihh tua dr aku ..haha
Nama panggilan kt rmh pn sama! PIJA!
+ kiteorg sama2 x minat dgn course yg di ambil skrg tp both of us willing to do the best dlm course yg kiteorg ambill..n sama2 mau cintakn kos masing2* insyaAllah..;)
+haaaa..lg stu persamaan! Kiteorg due sama2 single!! Haha* nih pn nk mention HAHA
+Tp ade jgk something yg x sama dgn die
Dia suke warna PINK! Tp aku  suka PURPLE! HEHE (tp blog warna pink??) ha
*Aku x ske pink tp pink yg ske aku! HAHA XD
*Bg aku pink sgt menarik tp aku lbh suke UNGGU!! ;)
Oraite,
1ST  time knl die wktu minggu orentasi (MDS) ..dlm masjid,, die tgur dlu (terkjut mak!!) haha sbb xknl mula2 kn, tibe2 tgur n tnya.. “ada keturunan arab ka??” haha..( ADE KE?? Ha? Ha? ;p)
Dgn muke selamba n muke lesu juz mengGelengkn kpala sambil berkata “eh,,tak lah”  (tu jek aku ckp??)
Haha..mklumla,,time uhh mmg PENAT GILER!! Bgun kul 3, 4 pg..tidor kol 12, 1 pg!!

Mau knl sama itu Hafizah Shamsudin??
 mariii.........

 tadaaa....ini la dia sahabat ku!
hehe
bg sape2 yg satu u dgn kiteorg mybe penah nmpak n mungkin knl juga kn?
 ;)


~sekian~

Followers

♥kisahlovelymyrtle♥